Gaya Hidup Organik: Diabetik Kronik Sembuh dengan Organik

Ini adalah luka diabetik emak saudara saya sebesar pinggan yang berada di belakangnya. Punca luka ini adalah terbit bisul kecil yang semakin lama semakin membesar. Apabila dibawa ke klinik, luka tersebut dipecahkan dan dicuci. Hasilnya adalah keluar nanah yang sangat banyak sehingga menyebabkan bahagian-bahagian disekelilingnya terpaksa dipotong. Setelah dicuci, terhasil lubang kawah sebesar pinggan pada bekas bisul tersebut. Pada ketika ini bacaan glukosnya adalah sebanyak 20.



ni adalah hari pertama saya merawat emak saudara saya ini.








Se
gaya hidup organik, melilea, melilea organik, organik
Klik untuk besarkan gambar
Emak saudara saya ini saya berikan jadual makanan organik iaitu sewaktu sarapan pagi dan makan tengahari. Beliau saya pantangkan untuk memakan makanan berminyak, bergaram, bergula dan bertoksin. Luka di bahagian belakangnya itu saya cuci dengan Listerine Cool Wash untuk mengekalkan rasa sejuk. Saya bancuhkan Melilea organic dengan sedikit air dan  biarkannya menjadi gel dan melumurkan bahagian luka tersebut. Seterusnya saya tampalkan luka tersebut dengan kapas dan plaster.

Setelah 3 minggu melakukan terapi organik dan menampal Melilea organic di bahagian yang luka, daging yang sebelum ini tenggelam kini telah tumbuh dan memenuhi ruang yang rosak. Pada ketika ini, luka tersebut bolehlah ditaburkan dengan Melilea organic untuk mengekalkan kekeringannya. InsyaAllah, dalam sebulan lagi, luka diabetik ini akan sembuh.Kini bacaan kandungan gula dalam darah adalah normal, 5.5 - 6.0.

Dapatkan pakej Melilea Organik ini.