Keajaiban Makanan Organik


Ini adalah luka di belakang emak saudara saya yang disebabkan oleh penyakit diabetis tahap kronik. Emak saudara saya mengalami bisul yang agak besar di belakang di mana bisul tersebut telah merebak hingga menyebabkan luka yang besar seperti di bawah ini.


Dengan mengamalkan pemakanan organik selama 3 bulan, penyakit diabetik ini berjaya disembuhkan serta luka di bahagian belakang mengecut dan menumbuhkan sel-sel yang baru.

Apa yang dilakukan adalah memakan makanan organik setiap hari, setiap waktu makan sarapan pagi, tengahari, petang dan malam, meletakkan makanan organik ke tempat luka yang sangat besar tersebut, dan berpuasa terapi organik dengan menghentikan langsung pengambilan makanan yang selain daripada organik. 

Setelah melakukan terapi organik selama 3 bulan, akhirnya luka tersebut sembuh dan diabetik emak saudara saya pun sembuh.

Makanan organik ini mengandungi 28 jenis sayur-sayuran, bijirin dan buah-buahan yang mana ia sangat mengenyangkan dan bebas dari bahan pencemaran. Berikut adalah kandungan yang terdapat di dalam makanan organik ini:


Lain-lain testimoni kami