Gaya Hidup Organik: Daripada Berpenyakit Bertukar Menjadi Ibu Jelita

Liew Ah Chin
54 tahun
Kuching, Sarawak
Malaysia


Namanya Liew Ah Chin, dari Kuching, Sarawak. Masyarakatnya mengatakan, kerjaya terhebat wanita adalah melahirkan anak. Penjagaan dalam masa pantang adalah sangat penting. Ia mempengaruhi kesihatan wanita seumur hidup. Selepas berkahwin, beliau melahirkan 5 orang anak yang comel. Selepas kelahiran anaknya yang terakhir, Liew tidak begitu menjaga diri semasa berpantang dan akhirnya penyakit yang tidak diduga mula merebak.


Selain daripada obesiti posnatum, Liew mengalami sakit kepala yang tidak berhenti, sakit belakang, gangguan haid dan penyakit-penyakit lain yang dihidapi oleh kebanyakan wanita. Liew kelihatan seperti seorang wanita berusia 50 tahun sedangkan usianya baru 40 tahun. Beratnya 80kg dan keyakinan dirinya terjejas.


Melalui abangnya David Liew, beliau berasa sangat bertuah kerana mengenali Melilea Organic. Pada mulanya Liew berasa ragu-ragu kerana mana mungkin sebotol serbuk sayur-sayuran dan buah-buahan organik boleh memberi manfaat kepada bentuk badan dan kesihatan beliau. Tetapi setelah melihat perubahan ketara pada diri abangnya sendiri berbanding sebelum mengamalkan Melilea, Liew tidak teragak-agak lagi mengamalkan Melilea Organic sebagai makanan gantian. Liew menjalani terapi organik dan melakukan proses detoksifikasi setiap hari. Yang sangat menakjubkan, haidnya yang telah terhenti selama 8 bulan telah datang semula dan kembali normal.


Masalah kesihatan lain seperti sakit kepala, sembelit, sakit belakang dan sakit-sakit badan turut pulih. Beratnya menurun dari 80kg kepada 60kg dan berasa sangat ringan dan lincah. Kulit wajah menjadi cerah dan lembap. Liew berubah menjadi seorang yang periang apabila tubuh dan wajah yang dulunya kelihatan seperti wanita 40an, kini bertukar menjadi seorang ibu kepada 5 orang anak yang langsing dan jelita. Seluruh keluarganya menjadi pengguna setia Melilea Organic!


Terima kasih Melilea kerana menjadikan Liew seorang ibu yang sihat, periang, langsing dan jelita!